Pages

October 25, 2010

Aku yang GAGAL...

Salam & hi to all peeps..Almost 2 weeks since my last update...Hmm...Busy??tak jugak...Malas??boleh dikatakan..tp yg paling ada pada diri aku ini is...KECEWA...aku kecewa dgn diri aku semdiri..aku telah melepaskan peluang yg susah untuk dicapai...aku telah GAGAL dlm perebutan untuk mendapatkan kerja...bayangkan betapa lama nya masa yg ditunggu untuk menunggu panggilan dr tempat ini...akhirnya aku gagal...walaupon berjaya melepasi ujian dan berjaya ke peringkat temuduga, tapi sumua harapan itu musnah...aku rasa ini sume salah aku ketika sesi temuduga tu...Dengan tanpa alasan yang kukuh aku rasa semua yg dirancang untuk diluahkan seperti tidak menjadi..bahasa yang tunggang langgang, perasaan yg gugup, volume suara yg tiba-tiba menjadi perlahan, tahap keyakinan diri yang tiba2 jatuh dan pelbagai lagi...Rasa sgt kecewa selepas sesi temuduga itu..harapan seperti berkecai dgn serta-merta..ditanya pada panel-panel bilakah sesi temuduga yg kedua??

selepas seminggu sesi temuduga berlangsung...tiada panggilan yg diharapkan..7 hari menggunggu...tp harapan tinggal harapan..tiada!!! hati bertambah luka bila ada kawan yg berjaya melepasi sesi temuduga dan bakal ditemuduga utk kali yg kedua...Tahniah utk mereka yg berjaya...Hopefully all of u get the job and be successful person...


p/s: hati yg luka lara ketika ini tiada ubatnya...

2 comments:

achik ezam said...

sangat2 paham perasaan kamu...tapi percayalah rejeki semua Tuan dh tentukan....

In my case....it took 2 months untuk dapat keputusan interview walopon janjinya 2 minggu......tunggu n banyakkan berdoa je la mean....

syamean said...

thanks coz paham ape yg dirasa nie..
sgt sedih dgn ape yg berlaku skng nie..

skng nie mcm xtau nk buat ape dh...tertekan la...hopefully ade la keje nnt...