Pages

August 30, 2010

Buang Masa & Tenaga

Salam...
Sampai pada masa ini dah hampir 4 bulan tidak dpt keje tetap....
Bayangkan...sume budak klas yg laen dh dpt keje...tp aku??
Mmg la skng nie aku keje kt Petrosains...tapi tu hanya kerja PART TIME...
Tiada yg tetap...aku bekerja sementara utk dpt keje yg tetap...
Penat la nk tggu...bukan nk ckp aku nie tak bersyukur...tp...
Kalo dh tiap2 permohonan di tolak...APE KES????
Buang masa saje aku apply kt segala JOB tu...
Td dpt 14 e-mail sume nye "POSITION CLOSED"...
Hampeh betul...
Kalo sume majikan nk pekerja yg ade pengalaman, ape kami sume yg fresh graduate nie nk buat??
Besarkan badan je??Buang duit mak bapak??Buang masa??Taip2 hari kne leter...bile la nk dpt keje..
Dh tak tahan ok...penat dh....

*sgt tertekan dgn situasi ini...

5 comments:

ayahanuna said...

saye ne amatlah setuju ngan anda... knape sume nk yg experienced...B.E.N.C.I

syamean said...

tau xpe...benci ar weh...
camne la kte nie nk ade experience kalo xde org nk bg keje kt kte...ish2...

ayahanuna said...

kannnnn?????..... tlgla mane2 company bg kami2 ne keje... huuu~~

syamean said...

tgk tu...dh sampai meroyan dh si ayahanuna nie mintak keje...hahaha...

Fräulein Nurul said...

saya pon same..huhuhu