Pages

December 19, 2010

It is my day....

Salam..Hai...ape kabar??Huhuu...
Hari ni mood ok sket...pasal it's my B-day...huhu
YES!! I'm getting old by another year...this year is 23...
Altough this year is the year full of challenges, i found it as a lesson for me to become a great person one day...
Today start as usual...nothing special..Tp ade la kuar g jejalan dgn azam n zamrie...
G tgk wyng cite Tron n makan besar kt Carl's Jr...huhu...Tu je yg mampu..haha...
But its ok la...as long xde ape nk buat langsung kan??haha
Owh ya...Thanks Habsah coz bg present cupcakes for me...
Cupcakes present..Thanks Absah...
That was my present for the day...but the utmost present is my opportunity to still live and breath at the world...Syukur dipanjangkan kepada ALLAH SWT kerana nikmat yg telah diberikan...
OK la...gtg...Thanks again for all the wishes for my besday..huhu...

3 comments:

sarah zulk said...

syamin... hepi besday!! =) perenggan terakhir tu sangat bagus.. keep it up.. =D

syamean said...

huhu...thanks sarah...
nk cube utk tak sedih2 lg dh..boleh??hahaha

:::chachachayunkkamoo::: said...

hehehe ur most welcum friens :)